این بر کسی پوشیده نیست که کوکاکولا قدرت اول نوشیدنی در جهان است؛ همین قدرت و توان به این برندِ باارزش اجازه میدهد تا دست به اجرای ایدههای خلاقانه و البته گرانقیمت بزند. کوکاکولا در جدیدترین کمپین بازاریابی خود به سراغ محصول محبوب خود یعنی Diet-Coke رفته است.
در این کمپین ۲ میلیون بطری با طراحی منحصربهفرد از کوک دایت تولید شده است که هیچیک به دیگری شبیه نیست؛ بله، در کل دنیا شما تنها فردی هستید که صاحب این طرح میشوید.
این کمپین بازاریابی با شعار فوقالعاده بمان Stay Extraordinary » به وسیلۀ یک تکنولوژی جدید امکان چاپ یک طرح را روی یک بطری بهصورت جداگانه میدهد.
اجرای این کمپین با این هدف بوده است که به خریداران کوک دایت یادآوری کند که آنها فوقالعاده و منحصربهفرد هستند.
این کمپین البته بیشاز اینها بوده و افرادی که بطریهای خود را خریده بودند میتوانستند با سفارش طرحهای بطری خود یک لیوان با همان طرح دریافت کنند.
علاوه بر بطری و لیوان، موارد دیگری از جمله تیشرت، کیف و کاور آیفون نیز برای خریداران طراحی و به آنها عرضه میشد.
این کمپین باعث بالا رفتن فروش در بازه زمانی عرضه تا حدود ۳ درصد شد که نشان از تأثیر بالای این کمپین بازاریابی در فروش مستقیم دارد.
برای اینکه بیشتر با این کمپین آشنا شوید بهتر است ویدئوی مربوط به آن را مشاهده کنید:
منبع : imarketor
با تشکر از پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری
چگونه غیر مستقیم در اعماق ذهن مشتری نفوذ کنیم؟
کمپین ,یک ,بطری ,بازاریابی ,کوکاکولا , این ,این کمپین ,کمپین بازاریابی , این کمپین ,کوک دایت ,است که
درباره این سایت