انتقادات گمراهکننده در مورد محصولات، همیشه ازسوی دشمنان یا در حالت عصبانیت و خشم آنها نوشته نمیشود. انتقادات مشتریان با تاثیرگذاری بر اینکه ما چه چیزی بخریم و شرکتها چه چیزی را تولید کنند، میتواند باعث به وجود آمدن یا شکست یک محصول شود. بنابراین با وجود این تاثیر بیش از حد آنها، چشمانداز انتقادات گمراهکننده- انتقاداتی که واقعیت ندارند- کاملا نگرانکننده است. یکی از نگرانیها این است که کارکنان شرکتهای رقیب، خود را به عنوان مشتریان شرکت جا بزنند و چگونه غیر مستقیم در اعماق ذهن مشتری نفوذ کنیم؟
3روش ساده برای آنکه مشتریان را شیفته خود کنید
قیمت مناسب برای محصولات چست؟
انتقادات ,مشتریان ,چیزی ,وجود ,گمراهکننده ,بیش ,چه چیزی ,انتقادات گمراهکننده ,که واقعیت ,گمراهکننده انتقاداتی ,انتقاداتی که
درباره این سایت