بسیاری از نظریهپردازان بزرگ دنیای مدیریت و کسبوکار بر این اعتقادند که بازاریابی و فروش نه مترادف و نه مکمل هم هستند و در برخی موارد میتوان یکی از آنها را مخالف دیگری درنظر گرفت. بیتردید اگر بازاریابی بهخوبی انجام شود، فروش به معنای واقعی کلمه غیرضروری خواهد شد. در واقع فروش محصولات تولید شده زمانی ضرورت پیدا میکند که برای محصولات تولید شده مشتری مشخصی وجود ندارد و شرکت مجبور است برای درآمدزایی و بازگشت سرمایهاش به دنبال مشتری و خریدار محصولات چگونه غیر مستقیم در اعماق ذهن مشتری نفوذ کنیم؟
3روش ساده برای آنکه مشتریان را شیفته خود کنید
قیمت مناسب برای محصولات چست؟
محصولات ,بازاریابی ,مشتری ,تولید ,مشخصی ,میکند ,محصولات تولید ,تولید شده ,میکند که ,پیدا میکند ,ضرورت پیدا
درباره این سایت