محل تبلیغات شما
امروزه بازاریاب‌ها و استراتژیست‌ها و بهتر بگوییم صاحبان کسب وکارهای تولیدی و خدماتی حرفه‌ای در دنیا به جای فروختن محصول، به دنبال انتقال یک تجربه خوشایند به مشتریان خود هستند و در اصطلاح برای لمس موفقیت، تجربه مشتریان خود را در اولویت کسب‌وکارشان قرار داده‌اند که در اصطلاح به آن (CEM) یا مدیریت تجربه مشتریان گفته می‌شود. کمپانی بی.ام.و شعاری دارد که می‌گوید ما به شما تجربه رانندگی با یک خودروی متفاوت را می‌فروشیم نه خود خودرو را.

چگونه غیر مستقیم در اعماق ذهن مشتری نفوذ کنیم؟

3روش ساده برای آنکه مشتریان را شیفته خود کنید

قیمت مناسب برای محصولات چست؟

تجربه ,مشتریان ,یک ,اصطلاح ,خوشایند ,گفته ,مشتریان خود ,تجربه مشتریان ,در اصطلاح ,به مشتریان ,یک تجربه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها