سالیان سال است که در زندگی روزمره و در مراکز مختلف خرید از تهیه مایحتاج اصلی خانوار نظیر شیر و نان و …گرفته تا کالاهای لوکس و غیر ضروری، جملات آشنایی به چشم می خورد: ” مشتری گرامی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن شکایت با شماره …. تماس حاصل فرمایید ”. برخی سازمان ها که ادعای مشتری مداری دارند گام را پیش تر گذاشته و فرایندی را به عنوان مسیر ثبت و ارائه شکایت نیز بر تابلوهای اطلاع رسانی سازمان و یا شبکه نمایندگی های خود نصب و در معرض دید مشتریان و چگونه غیر مستقیم در اعماق ذهن مشتری نفوذ کنیم؟
3روش ساده برای آنکه مشتریان را شیفته خود کنید
قیمت مناسب برای محصولات چست؟
مشتری ,” ,سازمان ,شکایت ,ثبت ,ارائه ,و یا ,و در ,را به ,فرایندی را ,و فرایندی
درباره این سایت